Sunday, October 24, 2010

I am Gay, But its Okay

Krisis identiti bukan halangan - Utusam
BANTAHAN  daripada 500 ahli Dewan Pemuda Pas Pusat terhadap kehadiran naib juara American  Idol  kelapan, Adam Lambert tidak menggugat kelancaran konsertnya minggu lalu. Konsert Glam Nation Tour Live in Malaysia 2010 itu menarik perhatian 15,000 peminatnya.
 Atmosfera di dalam Stadium Putra Bukit Jalil ketika itu seakan kekurangan oksigen tatkala ribuan penonton itu hadir seawal jam 5 petang semata-mata ingin melihat sendiri jejaka berusia 28 tahun itu.
 Walaupun secara terang-terangan Lambert mengakui dia seorang gay, ia tidak pun menjadi kekangan kepada peminat wanita untuk memujanya. Buktinya, lebih separuh penonton pada malam itu terdiri daripada golongan wanita yang senantiasa memekik nama Lambert sepanjang konsert hampir dua jam itu berlangsung.
  • Ni yang aku fedap nih.. Macam mana gay boleh di tukar jadi 'Krisis Identiti'. Ni mesti nak menyedapkan istilah dosa. Rasuah=politik wang, zina=seks luar nikah.
  • Yang ditentang bukan sebab Adam ni ada krisis identiti, tapi sebab gay. Tak kisah lah ramai mana awek yang sokong.
  • Dahla penulis pun orang Islam, boleh pulak dia nak cover benda haram macam ni. Kalau taknak tentang pun, jangan disokong! Budak sekolah lulusan Fardhu Ain darjah 3 pun reti.
  • Mentaliti remaja, kalau tak dimarah, dia ingat benda tu okey. Aku tahu aku pun remaja.
  • Ustaz-ustaz jangan terkejut kalau pasni ada yang tanya, adakah gay diharamkan dalam Islam? Berikan hujah-hujahnya..
Translation oleh GoogleTranslate yg kool...



Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Budaya gay dan lesbian dan mengurangkan kes buang bayi
mungkin ini cara kerajaan 1malaysia
hahahahaha

October 24, 2010 at 12:42 PM  
Anonymous akmal said...

ak suke kat bhgian google trnslate je..haha

October 24, 2010 at 1:47 PM  
Blogger Syed Ahmad Fathi said...

Lambert. Ahhhhh. Mmg menggelikan.

October 24, 2010 at 10:12 PM  
Blogger fEast91 said...

knape peminat2 pompuan ye sume tk patah hati sbb dye gay pon? women are harder than war :(

October 26, 2010 at 7:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home