Tuesday, November 2, 2010

Ustaz Ada Kasyaf, Sembah Kaabah Boleh Nampak Setan Pada Nik Aziz

Sedang aku buat kerja, kawan aku bagi link video Youtube. Sila lepas ni tengok video tersebut. Link dibawah. Ustaz ni macam budok sekoloh menengoh, hok duk cerito, macam mana dia gocoh. Lebih lebih tokok tamboh, sungguh nga muko-muko. Kecing parok, lebong. Sapo beso dengar cerito lebong ni, mesti pehe selalu tanpa was-was, ustaz ni menipu.

Ustaz Kasyaf, sambil tunjuk Kaabah, yang dia kata, orang Islam sembah, aku sembah Tuhan, Allah, bukan batu.



Quote:

  1. "...senjata musuh yang diperalatkan syaitan sedunia, terutama iblis dan syaitan Nik Aziz."
  2. "Nik Aziz maso dio mari tu, tidak dengan rupo dio yang asal, tidak dengan wajah dia, dia datang seolah-olah dirasuk jin dan syaitan"
  3. "Pabila dia hulur tangan, tangan dia macam tangan syaitan, dengan kasyaf saya, saya tengok, jadi saya tak sambut tangan dia.  (Mak aih....macam mana kalau dia tengok tangan Bush, Sharon, Pol Pot, mesti ustaz kasyaf ni pengsan, dah la dia ada kasyaf, entah sapa bagi).
  4. "Saya tak mahu sentuh tangan syaitan" ( Beta pun tak mahu)
  5. "Aku tok se sale nga mu, jawab Nik Aziz dengan suara syaitan dia" (Suara syaitan? Tengok mengarut tahap budak sekolah cerita kehebatan dia jumpa setan)
  6. "Sebab mu kapir ngan ayat ...." "Sebab mu kapir nga ayat ......" (Dua kali kapir, dua kali ganda lebih kapir dari Soros)
  7. "Mu tok rujuk Quran"
  8. "Mu manusia yang tak mahu ikut perintah Allah"
  9. "Mu baloh samo ore isle, hok sembah Kaabah (sambil menunjukkan gambar kaabah)". (Siapa pulak yang sembah kaabah? Kaabah tu batu la ustaz oi, orang Islam sembah Allah)

Нет бога, кроме бога (Аллах).
Definisi Islam, dari cikgu Philosophy aku, yang bukan Islam.


8 Comments:

Blogger Syed Ahmad Fathi said...

не хорошо этого устаза

November 2, 2010 at 1:47 PM  
Blogger Try 1 said...

This comment has been removed by the author.

November 2, 2010 at 1:50 PM  
Anonymous KS said...

kenapa pulak macam tu? macam takbetul je grammar...hahah...

Не хороший этот устаз.

*yg atas tu aku silap tulis...

November 2, 2010 at 1:51 PM  
Blogger khalis said...

kasyaf tu gapo miji??

November 2, 2010 at 1:59 PM  
Anonymous akmal KZ 2 said...

ak nk tergelak pulak tgk dy..haha

November 2, 2010 at 2:05 PM  
Anonymous KS said...

mudahnya....kasyaf tu keramah wali....

November 2, 2010 at 2:41 PM  
Blogger fEast91 said...

lolz kat stgh org

November 3, 2010 at 9:20 AM  
Blogger Syed Ahmad Fathi said...

ustat dah terasa tuuu.

November 6, 2010 at 2:02 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home