Sunday, February 27, 2011

Anak Gadaffi Kecut Perut

Cuba bayangkan, rakyat sesebuah negara memberontak disebabkan pemerintah yang penipu, diktator, mencuri duit rakyat berbilion ringgit, bagi suku-sakat kroni kaya, lepas tu nak salahkan orang lain.. Ni mesti tak lain tak bukan untuk memusnahkan negara sendiri, supaya rahsia penipuan tak bocor, boleh lepas hukuman dunia. Kalau dia salahkan al-Qaeda, mesti negara-negara laknat, yang menganggap diri sendiri sebagai polis dunia, pencinta keamanan masuk campur. Video klik sini.

Takda hati perut punya manusia. Tiada hukuman yang setimpal untuk puak-puak macam ni. Memang boleh hukum puak-puak ni dalam duni ni, tapi masih tak cukup untuk ganti balik apa yang telah buat kat rakyat sendiri. Pemerintah di beri amanah untuk mengurus, bukan menguasai rakyat.

Orang yang bersalah kalau bercakap memang nampak macam bodoh. Suruh orang check internet. Dalam internet semua kutuk dia, takda pulak yang nk salahkan al-Qaeda. Bodoh, semua orang sokong rakyat Libya, tak kira al-Qaeda ke,siapa-siapa pun...
This Son of a Bitch was 2 years ago in Cannes, South France, during the Film Festival and was doing high life with film stars such as Val Kilmer, spoiling gallons of champagne on the beach while homeless people were lying next to him.. Fuck this bastard and his´╗┐ family !! PiMagh

if the US can start´╗┐ a war killing thousands and blame it on Al Qaeda,why can't the Libyans?
everybody seems to be doing it?MsSambo73

3 Comments:

Blogger Syed Ahmad Fathi said...

Chillax bro jgn marah marah malam malam nih.

February 28, 2011 at 2:51 PM  
Anonymous Termid said...

ak mmg kecewa dgn pemimpin macam ni...kayakan anak dan kroni..rakyat merempat..

February 28, 2011 at 8:19 PM  
Blogger Syed Ahmad Fathi said...

aku pon kecewa gop.tapi dop lama doh tu.

March 2, 2011 at 1:36 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home