Sunday, February 20, 2011

[Lain-lain] Double Copying


Ni dua kali copy. Nike+McDonalds. Kenapa la dia ingt orang nak sangat masuk kedai macam tu. Dia ingat dia copy Nike dengan McDonalds tu akan membawa impak yang besar pada orang yang lalu lalang, dan orang akan sebut-sebut kedai tu. Padahal, orang pun malas nak masuk sebab dah tahu dah mentaliti tuan punya kedai, bahkan kedai macam ni pun jadi bahan amusing je. Tak lebih dari tu, tak lama tutup kedai. Sumber

1 Comments:

Blogger Syed Ahmad Fathi said...

Jangan marah dia miji.Dah dia punya idea camtu.Kut kot dia mimpi dapat nama tu ke.Tu yg bukak bisnes.

February 24, 2011 at 2:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home