Wednesday, April 6, 2011

Lurah Dendam


Aku rasa gambar ni sudah cukup untuk menerangkan apa yang cuba disampaikan pelukis. Mudahnya macam ni. Lelaki tu kat pejabat, tengok 'lurah dendam' pompuan tu, dan pompuan tu marah. Esoknya, dia pergi pejabat pakai seluar nampak 'lurah dendam' dia, dengan sedikit hutan rimba. Dia pun marah kat pompuan2 yang tengok 'lurah' dia.

Aku mmg suka bebenar dengan komik macam ni. Memang aku selalu sangat komen dalam video-video Youtube, pasal Feminism, Hak Wanita, yang selalu sebut, lelaki suka sangat tengok dada, punggung dan bahagian anggota lain mereka. Dah kalau taknak bagi tengok, jagan duk tunjuk. Kan dia pakai seksi-seksi pun untuk membuat kan lelaki tengok kat dia. Bangang sungguh pompuan macam ni. Otak pendek.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home